Elke KMO die gebruik maakt van een contactpunt voor klanten hecht veel belang aan zijn uitstraling en zorgt ervoor dat zijn etalage zijn visie en stijl weerspiegelt. Dat is één van de hoofdzorgen van elke onderneming die zijn klanten respecteert. Online denken veel KMO's dat de kaarten enigszins anders liggen...
Niets is minder waar. Jaarlijks neemt het aantal surfers toe. In sommige landen overtreft de online verkoop die van de offline verkoop en de trend zet zich voort, ook in crisistijden.
De redenen waarom deze bedrijven dit denken zijn divers. Tijdsgebrek, budgetbeperkingen, technologische kennis en ervaring, enz., zijn stuk voor stuk belangrijke elementen die de hoeveelheid te spenderen webmarketing mee bepalen.
Jemasoft helpt zijn klanten middels een aanbod van diverse webmarketing oplossingen die zowel uit softwarepakketten als uit support bestaan. Ontdek ze hier en contacteer onze medewerkers, ze staan je graag te woord met praktische oplossingen op maat van jouw onderneming.
Molenbeekstraat 25
2801 Heffen
015/27 23 71
info@jemasoft.be
www.jemasoft.be