In de huidige digitale wereld verwacht de klant een snel antwoord op zijn vraag. Wie vandaag nog met papieren dossiers werkt kan moeilijk aan deze eis voldoen. Naast zoektijd schuilen er ook altijd externe risico’s zoals brand, diefstal of vernietiging.
Alles kan en moet op één centrale plaats veilig worden opgeslagen waardoor de klant via zijn eigen klantnummer zijn dossier online kan consulteren. Dit is niet alleen klantvriendelijk maar eveneens een belangrijke tijdswinst voor het bedrijf dat hiervoor niet langer hoeft te worden gecontacteerd.
Alle plannen kunnen bovendien binnen het systeem worden opgeroepen via handige menu’s.
Jemasoft voorziet in zijn werfbeheer software o.a.:
- opvragen van de status van een werf (welke fasen zijn uitgevoerd, welke nog niet)
- toekennen van ploegen aan een fase + het inplannen ervan en opvangen van karweien in het systeem + het inplannen ervan
- het bijhouden van contractinformatie en eventuele opschortende voorwaarden
- voor- en nacalculatie met mogelijkheid tot koppeling aan de boekhouding
- opvragen van grafieken
- het bijhouden van klantkeuzes en het automatisch bestellen op vastgelegde tijdstippen
- het centraliseren van klantdocumenten: plannen, technische fiches, prijzen,...
- de ingeplande afspraken
- het beantwoorden van de klantvragen
- het geven van een werfoverzicht aan de klant via een clientcorner op de website
Molenbeekstraat 25
2801 Heffen
015/27 23 71
info@jemasoft.be
www.jemasoft.be